Jak robić zdjęcia produktów do sprzedaży w internecie?
fotografia produktowa
zdjęcia produktowe
packshot
zdjęcia do internetu
e-commerce
obróbka zdjęć peoduktowych
postprodukcja

Jeśli sprzedajesz produkty online, fotografia jest ważną częścią Twojej strategii marketingowej. Zdjęcia produktów, rzecz jasna mają dać potencjalnym klientom lepsze wyobrażenie o tym, co kupują i zbudować zaufanie. Jeśli jednak dopiero zaczynasz fotografować, możesz nie wiedzieć od czego zacząć lub jakiego sprzętu potrzebujesz do robienia dobrych zdjęć produktów na potrzeby e-commerce. W tym artykule omówimy kilka wskazówek i sztuczek, które ułatwią Ci życie podczas robienia zdjęć przedmiotów wystawionych na sprzedaż online.

Jak robić zdjęcia produktów dla e-commerce

zdjęcie lightboxa, przedstawia kartonowe pudełko obłożone wewnątrz białym materiałem.Do robienia zdjęć produktów najlepiej używać statywu i lightboxa. Statyw pomoże Ci utrzymać aparat nieruchomo podczas robienia zdjęcia. Drugą rzeczą, której potrzebujesz, jest lightbox — jest to w uproszczeniu "pudełko", które służy do rozproszenia światła wokół obiektu. może go kupić, lub wykonać samemu. (patrz zdjęcie)

Czym robić zdjęcia?

Oczywiście podstawowym narzędziem fotografa jest aparat! Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę ze sprzedażą i fotografią, możesz użyć smartfona. Nowoczesne modele telefonów pozwalają wykonywać zdjęcia bardzo wysokiej rozdzielczości, które w zupełności wystarczą na początek. Jeśli Twój sklep się rozwinie, możesz pomyśleć nad kupnem aparatu do tego celu (lub zatrudnieniem profesjonalnego fotografa).